Informatie over kaartverkoop – Het Amsterdamse Bostheater - stralend middelpunt van de zomer

Informatie over kaartverkoop

Kaartverkoop

Hoe kan ik kaarten kopen?

U kunt uw ticket online kopen via de ticketlink die bij het event op de website staat aangegeven. Ook is het mogelijk om bij de kassa van het theater een kaartje kopen, mits er nog plaats is. Wanneer de voorstelling uitverkocht is, wordt dit op de website vermeld.

Contact over kaartverkoop

De kaartverkoop voor de theatervoorstellingen loopt via Voordemensen.nl. Als u vragen heeft over de ticketverkoop, kunt u een email sturen naar: publiek@bostheater.nl

De kaartverkoop van de Live At concerten loopt via Eventim. U kunt contact opnemen via klantenservice@eventim.nl. Overige informatie over de concerten kunt u vinden op www.liveatamsterdamsebos.nl

Moet ik mijn eticket(s) uitprinten?

Het is niet nodig uw eticket(s) uit te printen. U kunt de etickets op uw telefoon laten zien.
Tip: het internet in het Amsterdamse Bos is niet optimaal. Download de etickets thuis al of maak er een screenshot van.

 

Ik heb geen eticket ontvangen

Neem voor theaterkaarten contact op met publiek@bostheater.nl

Neem voor concertkaarten contact op met de servicedesk van eventim: klantenservice@eventim.nl

 

Hoe kan ik mijn kaarten annuleren?

Het is niet mogelijk om uw kaarten te annuleren.

Kaarten voor de theatervoorstelling kunnen tot 7 dagen voor aanvang van de voorstelling worden gewijzigd worden naar een andere speeldatum, mits er plaatsen beschikbaar zijn.
Wilt u hiervan gebruik maken stuur dan een mail naar publiek@bostheater.nl met uw bestelnummer en de nieuwe datum en het tijdstip waarnaar u de bestelling wilt verplaatsen.

 

 

 

Kan ik mijn kaarten omzetten naar een andere datum?

Kaarten voor de theatervoorstelling kunnen tot 10 dagen voor aanvang van de voorstelling worden gewijzigd worden naar een andere speeldatum, mits er plaatsen beschikbaar zijn.
Wilt u hiervan gebruik maken stuur dan een mail naar publiek@bostheater.nl met uw bestelnummer en de nieuwe datum en het tijdstip waarnaar u de bestelling wilt verplaatsen.

 

Ik ben mijn kaarten kwijt

Neem voor theaterkaarten contact op met de publiek@bostheater.nl

Neem voor concertkaarten contact op met de servicedesk van eventim: klantenservice@eventim.nl

De voorstelling is geannuleerd, krijg ik mijn geld terug?

Indien de voorstelling voor aanvang of binnen de eerste 50% van de speelduur wordt geannuleerd ontvangt u uw aankoopbedrag terug.

Als de voorstelling na 50% van de speelduur wordt geannuleerd dan is bovenstaande compensatie niet van toepassing.

Kan ik een cadeaubon kopen?

Nee, het is dit jaar helaas niet mogelijk een cadeaubon te kopen.

 

Route