Informatie over kaartverkoop

Kaartverkoop

Hoe kan ik kaarten kopen?

U kunt tot een uur voor aanvang van de voorstelling online kaarten kopen: Tickets. Ook is het mogelijk om bij de kassa van het theater een kaartje kopen, mits er nog plaats is. Wanneer de voorstelling uitverkocht is wordt dit op de website vermeld.

Contact over kaartverkoop

De kaartverkoop voor de theatervoorstellingen loopt via ticketscript. Informatie kunt u vinden op deze website: ticketscript. Voor vragen kunt u een email sturen naar: support@ticketscript.nl.

De kaartverkoop van de Live At concerten loopt via Eventim. U kunt contact opnemen via klantenservice@eventim.nl. Overige vragen over de concerten kunt u vinden op www.liveatamsterdamsebos.nl

Wat zijn de openingstijden van de theaterkassa?

De theaterkassa is tijdens de avondvoorstelling geopend vanaf 18:30 uur. Bij kindervoorstellingen is de kassa een uur voor aanvang open.

Bij concerten is de kassa geopend vanaf 17.30 uur.

Wanneer een evenement is uitverkocht wordt dit vermeld op de website.

Moet ik mijn eticket(s) uitprinten?

Het is niet nodig uw eticket(s) uit te printen. U kunt de etickets op uw telefoon laten zien. Tip: het internet in het Amsterdamse Bos is niet optimaal. Download de etickets thuis al of maak er een screenshot van.

 

Ik heb geen eticket ontvangen

Neem voor theaterkaarten contact op met de servicedesk van ticketscript: support@ticketscript.nl

Neem voor concertkaarten contact op met de servicedesk van eventim: klantenservice@eventim.nl

 

Hoe kan ik mijn kaarten annuleren?

Het is niet mogelijk om uw kaarten te annuleren. Tot 10 dagen voor aanvang van de voorstelling waar u kaarten voor heeft gekocht kunt u de datum wijzigen. Zie onderstaand punt.

 

Kan ik mijn kaarten omzetten naar een andere datum?

U kunt tot 10 dagen voor de datum van de voorstelling waarvoor u kaarten heeft gekocht de datum wijzigen. (dit geldt alleen voor theatervoorstellingen, niet voor concerten).

Stuur de etickets naar: publieksservice@bostheater.nl en vermeld naar welke datum deze tickets gewijzigd moeten worden. U ontvangt dan via ticketscript nieuwe etickets.

U kunt slechts eenmalig te datum van de tickets wijzigen. Er wordt geen geld terug gegeven.

Ik ben mijn kaarten kwijt

Neem voor theaterkaarten contact op met de servicedesk van ticketscript: support@ticketscript.nl

Neem voor concertkaarten contact op met de servicedesk van eventim: klantenservice@eventim.nl

De voorstelling is geannuleerd, krijg ik mijn geld terug?

Indien de voorstelling wordt geannuleerd ontvangt u automatisch een email, waarmee u voor een andere datum een ticket kan kopen. Indien er geen mogelijkheid meer is om de voorstelling op een andere dag te bezoeken wordt het aankoopbedrag geretourneerd.

Kan ik een cadeaubon kopen?

Het is momenteel nog niet mogelijk om een cadeaubon te kopen. We werken hier wel aan en proberen dit zsm te realiseren.

Route